تی شرت مردانه

تی شرت مشکی

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بسیاری از آقایان مشکل انتخاب رنگ تی شرت را دارند و سوال میکنند که چه رنگی مناسب آن ها است. شما برای اینکه بتوانید یک رنگ مناسب برای تی شرت های خود انتخاب کنید باید فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید.  یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب رنگ تی شرت ها رنگ پوست  است. اگر رنگ پوستتان سفید یا بور است و یا اگر همیشه به دنبال سایه هستید تا از نور خورشید در امان باشیدجزو افراد سفید پوست هستید. پیشنهاد ما به شما پوشیدن رنگ های تیره تر مانند خاکستری ، شرابی ، سبز تیره و یا سایه های آبی تیره و قهوه ایی که همگی کارایی خوبی برای شما خواهند داشت

 

البته منظورمان این نیست که رنگ هایی که دوستشان دارید را کنار بگذارید بلکه در کنار رنگ های روشن از رنگ های تیره تر هم استفاده کنید.
قرمز برای کسانی که پوست سفید همچون مرمر و لپ های گلگون شده ای دارند زیاد مناسب نیست . رنگ های قرمز تیره و زرشکی جایگزینی عالی خوبی برای رنگ قرمز جیغ  است.

 

اما اگر پوستی تیره و سبزه دارید بهتر است از رنگ های روشن تر و یا تیره تر از رنگ پوست تان انتخاب کنید. اگر انتخاب رنگ های روشن را مد نظر دارید پس رنگ بژ روشن بهتر از سفید است یا می توانید رنگ ارغوانی تیره را جایگزین رنگ بنفش کنید.
برای مثال ما یک پالت رنگی لایت را همراه با رنگ سفید به شما پیشنهاد میکنیم که به وضوح رنگ پوستتان را نشان میدهد همچنین در فصلهای گرم سال لباس های سفید و رنگ روشن را فراموش نکنید ،زیبایی خاصی به استایل و رنگ پوستتان خواهد بخشید.

 چه رنگ هایی مناسب پوست تیره نیست؟

از آنجا که رنگ پوستتان تناژ زرد یا سبز دارد باید از پوشیدن رنگ هایی که  به تن پوستتان نزدیک است، دوری کنید.
 تلاشتان  کنید تا از رنگ هایی که آمیزه ایی از رنگ پوستتان هستند فاصله بگیرید مانند رنگ سبز مغز پسته ای ، خردلی و قهوه ای 

 شما باید متناسب با رنگ پوست خود رنگ تی شرت خود را انتخاب کنید. همچنین فیزیک بدنی شما نیز می تواند در انتخاب رنگ لباس ها مهم باشد یعنی شما اگر چاق هستید باید از رنگ هایی استفاده کنید که شما را لاغرتر نشان دهد. همچنین فصل ها در انتخاب رنگ تی شرت ها تاثیر گذار هستند. برای مثال شما در فصول گرم باید از رنگ های روشن و در فصل های سرد باید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که آقایان در انتخاب رنگ تی شرت های خود باید به آن توجه کنند سن است. شما باید بدانید که متناسب با سن شما پوشیدن چه رنگی متناسب و مناسب شما است. شاید بگویید این جمله خیلی کلی است و ما بازهم نمی دانیم متناسب با سن خود چه رنگی را انتخاب کنیم. بهتر است در این جا کامل تر بگویم شما رنگ تی شرت خود را باید متناسب با سن و جایگاه اجتماعی انتخاب کنید.

اگر  بالای 35 سال دارید و از لحاظ جایگاه اجتماعی نقش بالایی دارید برای مثال مدیر یک سازمان هستید بدیهی است که تی شرت های  زرد و صورتی اصلا مناسب شما نیست و شما باید از رنگ های سنگین و موقر اسفاده کنید. و اگر می خواهید از یک رنگ روشن برای تی شرت خود استفاده کنید بهترین گزینه برای شما رنگ سفید است.

فاکتور دیگری که شما هنگام انتخاب رنگ تی شرت باید به آن توجه کنید مکانی است که می خواهید در آن تی شرت بپوشید. محل استفاده تی شرت  در انتخاب رنگ تی شرت تاثیرگذاراست. به عنوان نمونه شما به عنوان یک کارمند محدودیت در انتخاب رنگ تی شرت خود دارید یعنی شما باید بدانید که هر رنگی را نمی توانید در شرکت خود بپوشید.

 

 

  • صادق قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی