تی شرت مردانه

خرید تی شرت با طرح دلخواه

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ

 خرید تی شرت برای آقایان برخلاف آنچه که به نظر می رسد، یک مساله حساس وپیچیده است. چرا که تی شرت پر استفاده ترین پوشک برای آقایان است. از این رو در بررسی جنس وکیفیت آن باید دقت بسیاری به کار برد. بسیاری از آقایان همیشه این سوال را در ذهن خود دارند که چه نوع تی شرتی بخریم که هم با شخصیت و سن ما هماهنگ باشند و هم به موقعیت و استایل ما بیاید.

متاسفانه  آقایان خیلی از موارد مهم و کلیدی را در خرید تی شرت ها نمی دانند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با نکات کلیدی که در خرید تی شرت ها نمی دانیدآشنا کنیم.

تی شرت در دنیای مد و فشن یکی از لباس هایی محسوب می شود که تمامی افراد اعم از آقایان و خانم ها آن را دوست دارند. چون که بسیار راحت هستند و در هر رنگی موجودند و با بسیاری از استایل ها تناسب دارند.

تی شرت ها در فصل های گرم تابستان بیشترین طرفداران خود را دارند. تی شرت ها معمولا بدون دکمه و یقه هستند. آن ها معمولا از جنس های پنبه ای خنک هستند که مناسب فصل تابستان است.

تی شرت راحت ترین لباسی هستند که شما می توانید با آن ها یک استایل کژوال داشته باشید و همچنین اگر در خرید یک تی شرت تمام اصول را رعایت کنید شما می توانید یک استایل موجه داشته باشید.

پوشیدن تی شرت باعث می شود شما ظاهرتان جوان تر به نظر برسد اما این به این معنا نیست که فقط آقایان جوان می توانند تی شرت بپوشند حتی آقایان میانسال هم می توانند با پوشیدن تی شرت برای خود ظاهری موجه و جوان تر بسازند.

همیشه در خرید تی شرت یک نکته را توجه کنید که از تی شرت های پشت طرح دار استفاده نکنید مگر اینکه پیراهن یک تیم خاص فوتبالی و یا یک برندی باشد که البته این تی شرت ها نیز باید با هدف خاصی پوشیده شوند.

 

 

 همه آنچیزی که تا به امروز در مورد خرید تی شرت نمیدانستید :

1) تی شرت را در اندازه خود انتخاب کنید :

همه آقایان این مشکل را دارند که اگر تی شرت می خرند باید در آن راحت باشند این کاملا اشتباه است زیرا تی شرت ها مانند تمام لباس های شما اگر فیت فیت تن شما باشد بسیار استایل زیباتری خواهید داشت.

همیشه در خرید یک تی شرت دقت کنید که تی شرت را متناسب با فرم بدنی خود انتخاب کنید بهترین گزینه برای خرید یک تی شرت مناسب خرید تی شرتی است که کاملا فیت شما باشد.

تی شرت ها نباید برای شما زیادی تنگ و زیادی گشاد باشند. آن ها باید متناسب با استایل و فیزیک بدنی شما باشند.

به طول آستین های یک تی شرت نیز باید توجه کنید. طول آستین تی شرت ها نه باید زیاد بلند و نه کوتاه تر از حد معمول باشد. آستین های یک تی باید متناسب باشند تا در ظاهر شما اثر منفی نگذارد.

به طول خود تی شرت نیز باید دقت کنید زیرا  ( پولوشرت ها ) را می توانید در داخل شلوار قرار دهید. پس دقت کنید که زیادی از حد کوتاه نباشد که با نشستن و بلند شدن از شلوار شما در بیاید.

2) جنس تی شرت را بررسی کنید.

برخی از اشتباهات رایج در بین آقایان این است که چون می خواهیم تی شرت بخریم یک تی شرت با جنس معمولی ارزان بخریم. اما کاملا تصور اشتباهی است.چرا که تی شرت ها جزئی از استایل شما به حساب می آیند

برای خرید یک تی شرت مناسب به دنبال خرید تی شرت های قیمت مناسب نباشید بیشتر به جنس آن ها توجه کنید. سعی کنید بیشتر از تی شرت های پنبه ای استفاده کنید. سعی کنید همیشه از تی شرت هایی با خوب بخرید زیرا عمر آن ها نیز بیشتر می شود و با یک بار شست و شو رنگ آن نمی رود و ظاهر آن تغییر نمی کند.

 

3) آیا تی شرت یقه هفت بخریم؟

نکته کلیدی که بسیاری از شما آقایان در هنگام خرید تی شرت ها باید دقت کنید این است که متناسب با نوع اندام خود یک تی شرت با یقه مناسب خریداری کنید. بهتر است از یقه های خیلی باز استفاده نکنید. زیرا آن ها مناسب هر موقعیتی برای آقایان نیستند.

یکی از مدل های تی شرت که برای اکثر آقایان مناسب است تی شرت های یقه هفت هستند. زیرا آن ها باعث می شوند که گردن آقایان کشیده تر دیده شوند و به طبع باعث می شوند قد آن ها کشیده تر به نظر برسد.

 

4)رنگ های کلاسیک را انتخاب کنید.

بسیاری از آقایان ا ادعا میکنند که تی شرت ها را دوست دارند اما چون ست کردن آن ها سخت است و طیف رنگی بسیار زیادی دارند ترجیح می دهند که یک پیراهن کلاسیک ساده به جای یک تی شرت خریداری کنند.

اما با رعایت یک نکته بسیار ساده شما می توانید تی شرت بخرید و استفاده کنید.

در خرید تی شرت ها سه رنگ مشکی ، طوسی و آبی اقیانوسی را نباید فراموش کنیم. این سه رنگ همیشه در دنیای مد و فشن ، مد بوده است و همیشه آقایان با پوشیدن این رنگ ها جذاب تر می شوند.

معمولا این رنگ های خنثی به اکثر آقایان می آید. رنگ طوسی جز آن رنگ های بی نظیری است که با طیف رنگ تیره و روشن است که بسیار راحت می توانید آن ها را ست کنید. همچنین آبی اقیانوسی بسیار رنگ جذابی است که می توانید با پوشیدن یک شلوار سرمه ای فوق العاده جذاب شوید.

نحوه ست کردن تی شرت های مردانه :

برای ست کردن تی شرت ها شما می توانید از همه نوع رنگی استفاده کنید اما بهترین انتخاب برای تی شرت های تک رنگ ساده می تواند آن هایی باشد که زمینه آن ها تیره است.

اما در انتخاب رنگ به رنگ پوست چهره خود نیز باید دقت کنید ممکن است رنگ های تیره به صورت شما نیایند.

بهترین ست برای تی شرت ها که همیشه جواب می دهد ، ست کردن آن ها با شلوارهای جین است. شما همیشه می توانید تی شرت های ساده خود را با شلوارهای جین با طیف مختلف رنگی ست کنید. همچنین می توانید استایل و تیپ خود را با یک کتانی متناسب استایل خود همراه کنید.

پس شلوار جین راحت تر از شلوارهای پارچه ای و کتان با تی شرت های مردانه ست می شوند.

 

 

 

 

  • صادق قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی